HJÄLP SÖKES!!

2008-04-28, 14:37:05 / Kategori: Allmänt
Vill så hemskt gärna ha lite hjälp med bloggdesign, kanske främst en ny och flashig header. Tycker idag att min blogg ser helt B ut, som om min 5-åriga dotter har designat den...

Anyone?

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg 2008-04-28 / 17:57:54

Hej! Vad kul att du har hittat till min blogg! Side känner jag till lite, har själv jobbat i Alanya som reseledare i två år, så några gånger har jag passerat Side. Är det första gången som ni reser till Turkiet? Tyvärr är det inte riktigt lika billigt med kläder på turistorterna som här i Istanbul där jag bor, lönar sig att åka in till Manavgat som är en liten stad ca 8 km från Side och titta i de lokala butikerna där eller besöka marknaden i Manavgat på måndagar eller torsdagar, där är det lite billigare! ;) Ha en fin kväll och välkommen tillbaks till min blogg! ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: