HUMORLÖSA STACKARE

2008-04-24, 18:48:31 / Kategori: Allmänt
Idag hände nåt märkligt på jobbet. Eller lustigt. Eller jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
20 min innan vi öppnar kommer det in två killar i 25-årsåldern i blåställ. De kollar menyn och gör sig redo att beställa. Då säger min ena chef - med en sådan skämtsam ton att det inte går att ta miste på att hon skojade - Killar, när ska ni lära er att vi inte öppnar förrän 11? Ni kommer ju alltid hit innan vi har öppnat.
Den ena killen säger - Ja men ha inte dörren öppen då!
- Jaså, skojar min chef vidare. Har du ensamrätt på syret eller? Hahaha... Varpå alla skrattar, tom den andre killen som var med. Men då har den förste killen flippat över och fräser i en sur ton - Nähä, då går vi väl någon annanstans då!!
Och så gick de... Men liksom...?? Den grabben hade inte ett enda humoristiskt ben i kroppen. Sicken jäkla torrboll. Måste vara jobbigt att vara så lättstött, lille pojken.

Mingla
BLOGG: http://heymingla.blogg.se 2008-04-24 / 18:59:09

haha mmm. men inte nån av dom "kakorna" såg goda ut. hihi




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: