MIN LILLE VÄN

2008-04-29, 18:34:53 / Kategori: Allmänt
Dagen shopppingtur resulterade bla i en ny MP3spelare. Den andra jag hade ska jag bara kasta svinhårt i asfalten, och sedan stampa på den. Den har orsakat mig både hörselskador och hjärtinfakter. Den har liksom levt ett eget liv, volymen har höjts och sänkts hipp som happ. Ibland är det jättelågt i lurarna, då höjer jag naturligtvis för att höra. Men så, som genom ett trollslag, så höjer den volymen av sig själv, och då är det ju verkligen aphögt. Så högt att jag får ont i trumhinnorna, och hjärat har för en millisekund stannat.

Så idag köpte jag en ny, fin liten vän.


image74
Detta är nästan exakt verklig storlek.


Superliten och smidig. Och väldigt snygg om jag får säga vad jag tycker. Och det får jag ju. I alla fall i vissa lägen...
Så nu är den laddad med Madonnas nya platta, Hard candy, som bara är så jävla grym att jag nästan blir tårögd!

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-29 / 18:59:40

Tack:) Vilken fin liten leksak du skaffat:D Aj madonnas nya är bra? Måste väl också ladda ner den vid något skede...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg 2008-04-29 / 21:10:04

Jättefin! Vad kul att höra att du också har fyndat lite idag. En bra mp3-spelare kan även jag satsa lite mera pengar på, det är inte en sån grej som man köper varje dag. :) Det är faktiskt nåt av en dröm för mig, att öppna någon liten butik i Finland och importera kläder från Turkiet och sälja till ett bra pris. Men tyvärr så är ju de flesta märkena redan registrerade, och med alla frakt- och importkostnader så tror jag inte att priserna skulle bli så hemskt billiga ändå i slutändan.. Så jag roar mig med att bara köpa till mig själv en så länge.. Men du kan ju komma hit till Istanbul på en shoppingweekend någon gång, jag visar dig gärna runt! ;) Sushi-kock, det låter spännande.. Tro det eller ej, men jag har faktiskt aldrig ätit sushi! Jag är nämligen allergisk mot fisk, tyvärr.. :S




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: