NO COMPRENDE

2008-04-04, 12:22:13 / Kategori: Allmänt
En av sakerna som jag allra mest ser fram emot iom Londonresan är... STARBUCKS! Lite märkligt kanske men så är det.
Förra resan, i december blev det bara en kaffe från Starbucks. Denna gången satsar jag stenhårt på att ta betydligt större del av deras sortiment. Minns dock att när jag kom in där förra gången så blev det nästan jobbigt. Sådär jobbigt att man nästan bara vill ge upp. Hur sjutton ska man kunna välja?? Jag som är en sucker på allt som heter typ caramel, chocolate, hazelnut, vanilla osv osv.

Vad jag inte fattar är varför det inte öppnas något Starbucks i Sverige. Eller i Göteborg rättare sagt, jag vill ju inte åka till Stockholm varje gång jag blir sugen på kaffe. Det finns ju så mycket annan amerikansk skit här, snabbmatskedjor och sånt. Är dte ingen som har tänkt på att smälla upp Starbucks här i Svea, eller får man inte eller vad?? I denna fråga är jag totalt oförstående och IQbefriad.


image46
Mumsibabblan!

Maria
BLOGG: http://marialindgren.blogg.se 2008-04-04 / 12:53:26

Svar: jag har ingen aning om vad VK är, så det är säkert ett nej på den frågan. ;P

Ja, hon är mysig min dammtuss. ;P

ha en bra dag du med. :)

anna
BLOGG: http://thatfashion.blogg.se 2008-04-04 / 13:40:31

åå starbucks!

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-04 / 18:34:56

Vad kul att dina kompisar lärde dig finska..om det är något du vill lära dig så säg till, tycker att det är himla roligt att få förslag, då jag ibland tycker jag har noll fantasi.. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: