REGN HOS MIG

2008-04-16, 14:45:06 / Kategori: Allmänt
Är den enda Orup-låten jag kan komma på just nu... Tänkte jag kanske kunde ladda inför kvällens Orup & Lena show med att lyssna på några låtar. Men jag kommer inte på någon.
JO! Åk till Magaluf... Fast den gillar jag inte, så den behöver han inte spela ikväll.
Undrar vad Lena Ph ska göra. Varken jag eller polaren gillar ju henne, så om hon ska klippa några poäng måste hon allt överraska oss med nåt riktigt tokroligt.

Tänkte ta en liten powernap innan jag ska iväg, men insåg att det bara är dumt. Kommer bara vilja sova mer när det är dags att gå upp, och så blir jag sur för att det inte går. Och så känner jag inte för att gå, och så blir jag ännu surare för att jag måste. Så blev det när jag skulle på Hammerfallkonserten förra året. Skällde på sambon för att jag var tvungen att gå, men sen var det asball när jag väl var där.

Nähä. Skumbad kanske? Japp, så får det bli!

JB
BLOGG: http://www.modebloggarsuger.just.nu 2008-04-16 / 22:27:29

så får hon hjälp av sin pappa nu när hon har gjort bort sig och ändå vägrar hon ta bort sitt olämpliga inlägg. hoppas, hoppas, hon åker dit för det




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: