SEMESTERN KIRRAD

2008-04-15, 22:01:32 / Kategori: Allmänt
Japp, årets sommarsemester är i box. Bokade två veckor i Turkland idag. Ska bli kul att vara borta två veckor, har inte chartrat så länge nån gång tidigare. En vecka går ju för fort...
Hade kunnat tänka mig att variera mig, eftersom de senaste årens resor har varit till just Alanya. Men, det är fortfarande billigt där, och detta var den billigast resan jag hittade. Kollade Bulgarien också, men det var mucho dyrare.
Tre månader kvar... Ganska länge faktiskt. Och när vi åker börjar ju sommaren ta slut.

Annars då... Inte mycket nytt. Kommer alltid på en himla massa skoj att skriva om när jag inte sitter vid datorn. Men när jag väl bänkar mig här så är det som bortblåst. Så då blir det bara en massa såna här torra inlägg. Lika bra att gå och lägga sig ju...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: