SNART ÄR DET HELG

2008-04-25, 10:57:26 / Kategori: Allmänt
Och då är jag ledig 4 dagar i sträck. Känns helt overkligt :) Men man ska väl inte ropa hej... Kanske blir jag inringd för jobb ändå. Men då ska jag nog säga nej tack på ett vänligt men bestämt sätt. Behöver lite ledigtid, särskilt eftersom jag är så trött på mitt jobb nu för tillfället så jag vill bara spy kaskadspyor så fort jag sätter min fot där.
Vill bara fräsa åt kunder som kommer in och gör jobbiga, egenpåhittade beställningar. Fräsa med en sån där ljuvlig Smeagolröst - Lämna mig ifred, åk och köp pizza istället era nötter!!!!
Tja, nu när jag tänker efter så skulle det nästan vara värt ett försök.

Igår ringde darlingen från Sthlm. Han var alldeles fnissig som en nykär tonårstjej. Det visade sig att när han skulle raka sig med maskinen så var den felinställd. Så hans älskade skägg hade fått sätta livet till, och numera ser han tydligen ut som en barnrumpa i fejset. Inte ens ett litet James Hetfield skägg hade gått att spara...
Och med tanke på att han är rakad på huvudet så kan jag tänka mig att han ser ut som ett vandrande... hmmm... Kan nog inte skriva så fula ord här, mamma läser ju min blogg. Det börjar i allafall på k**huvud... Ahhh, lurigt va?!

Mingla
BLOGG: http://heymingla.blogg.se 2008-04-25 / 12:34:56

silviakaka heter det ja :) Goda är dom. hihi. vad ska du göra på dina lediga dagar nu? :) hoppas det blir fint väder i helgen

Mingla
BLOGG: http://heymingla.blogg.se 2008-04-25 / 13:17:39

haha är ditt jobb så illa :) ? vad jobbar du med? aaa, jag ska söka en utbildning inom inköp o försäljning i gbg så vi får väl se ifall jag blir en göteborgare i höst. hihi. du vet inget ställe som behöver personal?

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-26 / 09:42:52

heh...du får iaf en överraskning då du ser honom:) Intressant jobb du verkar ha..iaf omväxlande, men suck för kunder som är sådär lättstötta! Ha ett trevligt veckoslut:)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: