STOPP I LAGENS NAMN!

2008-04-03, 07:10:53 / Kategori: Allmänt
På söndag när vi är i London kommer vår kusin ner från Bath för att hälsa på. Ska bli superlattjo, eftersom vi annars bara ses en gång varje sommar. Skamligt!
I alla fall, igår skickade hon ett sms och undrade om jag kunde ta med svensk grillkrydda till henne. Eftersom vi åker med handbagage bara, så frågade jag henne om hon trodde det var ok att ta med sig det ombord. Jag har ju noll koll på vad man får medbringa och inte, det är så märkliga regler.

Hon svarade att i princip trodde hon att man inte får ta med någon mat alls. Men! Och nu kommer det roliga! För längesen när hennes föräldrar hade varit och hälsat på henne, så hade de haft med sig en falukorv i handbagaget! Oh my God alltså jag tror jag döööör!!! Jag kan fan inte sluta garva när jag tänker på det...
Ser en ny version av Sällskapsresan framför mig. Istället för att Stig H fastnar i metalldetektorn med sina hålfotsinlägg av stål, så fastnar faster & farbror Karlsson i genomlysningsapparaten, pga att de har ett suspekt föremål i väskan. De får kliva åt sidan och en barsk man packar upp deras väska, för att hitta en falukorv!!!

Det kan ju inte bli bättre!
Så jodå, kan faster & farbror smyggla en falukorv så ska jag allt försöka med lite grillkrydda.


image42

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-03 / 10:03:04

Göteborg är säkert en trevlig stad, har inte varit där ännu..skulle gärna gå till Liseberg, tycker om nöjesparker och den är ju störst:)

patricia
BLOGG: http://patriciafalinder.blogg.se 2008-04-03 / 12:15:26

svar:hahahah .. Ken Lee.. Så skönt klipp :D

patricia
BLOGG: http://patriciafalinder.blogg.se 2008-04-03 / 14:48:51

svar: jaa eller hur, har man börjat är man helt fast! ja GH är samma till både PS och xbox.. Jag har bådeoch. Hahha sån nörd jag är:)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: