TÄND ETT LJUS

2008-04-14, 21:28:52 / Kategori: Allmänt
Idag blev jag om möjligt ännu mer illa berörd av allt det här med Engla. Vet inte varför, men idag känns det jättejobbigt att tänka på det. Har i den mån det gått försökt att undvika det, men det har varit svårt, eftersom man pratat om det på radion hela dagen.

Jag vill inte tänka på det. Men detta betyder inte att jag inte bryr mig, eller att det inte berör mig. Tvärtom - det berör mig för mycket idag. Det blir jobbigt. Och då väljer jag att försöka på annat.
Har i alla fall tänt ett ljus i fönstret. Inte för att det hjälper någon, eller för att det ändrar något. Men mest för att jag tycker det är en fin gest.

Ikväll när jag lägger mig ska jag hålla Tindras lilla hand, pussa henne på kinden och lova henne att alltid göra mitt yttersta för att ingenting ska hända henne...


image61




Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-04-14 / 22:16:08

Nämen oj, sushikock, det låter ju härligt! Jag har aldrig ätit sushi än..är det något du kan rekommendera att äta första gången? Har alltid varit lite orolig med rå fisk..mormor skrämde upp mig när ja var yngre:)

Min favoritserie är också Grey:) Bäst, helt enkelt...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: