TJEJDAG ALL DAY LONG

2008-04-26, 23:09:37 / Kategori: Allmänt
Idag har det verkligen varit en mamma-dotterdag. Först dansuppvisningen som var sååå spännande, och sååå rolig att se på. Lilla gumman var jättepirrig innan hon skulle upp, men väl uppe på golvet gick det.... som en dans! Hahahaha!! Det är ju för roligt när man kan dra till med såna glimrande ordvitsar!
Efter det var det skoshopping. Sedan hem och en liten cykelövningstur. Nu gick det mycket bättre, det lossnar nog snart. Inte blev jag arg denna gången heller puh...

Hemmagjorda hamburgare till middag, som följdes av filmkväll. Jag somnade i sedvanlig ordning 5 min in i filmen, men vaknade efter en stund och började bulimiäta Plopp för att hålla mig vaken.
Efter filmen var det dags för en sväng Singstar. Sen ritade Tindra lite medans jag lirade GH en stund. Nu har hon däckat med en Bamsetidning i ansiktet.

Imorgon tänkte jag ev överraska henne med cirkus. Hon hade fullkomligt älskat det, så jag tror det får bli så. Hoppas inte det kommer en massa obehagliga clowner bara. Har nog lite fobi för clowner när jag tänker efter. Inte så konstigt iofs, för jag gillar ju inte de där fulkaninerna på Liseberg heller. De som det finns människor inuti. Vill bara lägga krokben för dem och sno deras stora huvud när de har ramlat.


image67
Scary fuck!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: