VÄRSTA STOLTA MORSAN

2008-04-28, 18:57:57 / Kategori: Allmänt
För idag har lilla Tindrisen lärt sig att cykla!! Jippie! Är nog nästan lika glad som hon själv är.
Hon var ju tokfeg i början, och absolut livrädd. Idag var det tredje dagen vi gick ut för att öva, och plötsligt så bara släppte det. Jag släppte taget och hon cyklade vidare, helt hysteriskt fnittrande :)
Nu är hon ute på gården och trampar runt. Mallig som en groda!


image71

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg 2008-04-28 / 22:29:36

Förstår bra vad du menar med att det är lite för mycket festande i Alanya, speciellt under högsäsongen.. Så Side passar nog bättre för en barnfamilj, mycket lugnare där men ändå jättefint och massor med saker att se och göra. :) Vilket hotell är det som ni ska bo på där? Nej, min pojkvän kommer att stanna i Istanbul i sommar eftersom han ska göra sin praktik på ett företag här. Men det kan hända att han kommer till Finland i slutet av augusti då jag slutat jobba, så får han se var jag växte upp och träffa min familj och mina vänner. Så åker vi tillbaks hit till Istanbul tillsammans efter det. :) Haha, jag är jättedålig på att pruta, jag HATAR det. Som tur är så har de fasta priser (och billiga som du såg) på marknaden här i Istanbul så jag slipper det. Skulle lätt kunna köpa hela marknaden ("för det är ju så BILLIGT") om inte min pojkvän skulle bli så sur för att jag köper kläder som jag egentligen inte behöver.. :P Blev lite nyfiken också, hur hittade du till min blogg? :) Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: