BITTERF*TTA

2008-08-18, 10:47:08 / Kategori: Allmänt
Jag är ingen sån där äppelkäck, tummen upp-person. Åtminstone så känner jag mig sällan sån. Och nu har jag ett sånt solklart exempel. Så här några dagar efter hemkomst från Turkiet, så är jag riktigt, riktigt bitter och sur. Jag är sur för att den sköna semestern är över. Jag är sur för att jag vet att det dröjer minst ett år till nästa resa. Detta får mig att vilja gå i ide under de svenska höstmånaderna, och även under vintern. Jag kan tänka mig att vakan upp i maj nån gång, det skulle vara skönt.
Vissa människor kan så glatt se tillbaka på sina underbara resor, och minnas dem med glädje i hjärtat. Hrmpf... Jag minns dem också som något fint, men en lika stor del av mig är bara skitsne för att tiden gick så fort, och att jag inte fortfarande är där, och att det är slut.

Kanske bäst att jag slutar skriva, jag förpestar visst bara hela världen med mina negativa tankar. Vi ses i maj igen när jag har vaknat upp ur vinterdvalan!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-08-19 / 12:58:57

Haha, dessutom var de övre skorna mycket bekvämare.. :P Men om jag bara kan köpa ett par vinterskor, så skulle de gärna få överleva lite regn och rusk också... Får se, kanske jag inte köper nya skor alls överhuvudtaget!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: