EN LÖRDAG I VARBERG

2008-08-31, 15:58:45 / Kategori: Allmänt
Gårdagen spenderade vi i Varberg. Min kusin var hemma från England på sitt årliga besök, och vi bestämde oss för att åka ner och träffa henne. Jag och min lilla familj, och syrran och hennes kille.


Kusin Marie och darlingen



Lilla Tindrisen



Världens mumsigaste maräng! Ser iofs ut som en fågelskit på bilden, men den var svingo´






Det otroligt vackra kallbadshuset



Sen var det dags att golfa!







Stilarna var många



Syrran och hennes karl sitter på ljugarbänken



Tindras glasshund, en bra avslutning på en jättetrevlig dag i Varberg!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-08-31 / 20:14:27

Åh, vad gott med maräng! Men den såg onekligen lite konstig ut på bilden.. :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-08-31 / 23:18:55

Kul att du gillade mina bilder! Om du kommer till Istanbul så lovar jag att visa dig runt, och då kan vi också åka på båtturen! :)



Allt är bara bra med mig, förutom att jag är förkyld. Inte kul i den här hettan. :S Har inga planer inför hösten, det blir väl bara att sitta hemma som förra året, om jag inte lyckas hitta ett jobb. :S




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: