9 MÅNADERS TORTYR

2008-12-08, 09:03:32 / Kategori: Allmänt
Varför måste människan gå gravid i nio hela månader?? Det är ju nästan ett helt år. Suck... För mig känns det som nio långa månader med krämpor, och jag vill bara komma fram i mål och få min belöning.
Jag har ca fyra dryga månader kvar. Det känns som en oändlig evighet som aldrig tar slut. Det känns så overkligt långt bort, så jag tappar tålamodet. I fyra månader till ska jag ha ont, vara trött, bli tung som ett sjölejon osv. Önskar att jag vore en av de superkvinnor som älskar varje minut och dag av sin graviditet. Som njuter av varenda dag. Själv känner jag mig som att jag springer på ett löpband som aldrig stannar. Så jävla lattjo är det inte att vara gravid, tycker det är ganska överreklamerat. Åtminstone hade hälften av tiden räckt. Tiden bara sniiiiglar sig fram, som en sengångare med klister i arslet.

Jag vill ut och köra barnvagnen nu! Jag vill bädda spjälsängen och tvätta bebiskläder. Sätta in korgar under skötbordet och ställa fram alla små flaskor och sånt. Hfff... Nu ska jag gå och lägga mig, så rinner i alla fall lite av tiden iväg.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-12-09 / 16:32:05

Fyra månader går fort ska du se!! Jag tycker det känns som bebisen kan komma när som helst men det är klart...riktigt än får den inte komma. :o) Spännande med könsul iaf!! Jag har gissat här men har inget vågat säga... :o) Man vill juh inte gissa fel. haha

Av någon anledning så var det bra mycket lättare att gissa vad som fanns i min mage än vad som finns i andras.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: