BESVIKELSE

2008-12-14, 11:50:22 / Kategori: Allmänt
Här tar man med sin 08:a till sambo på hockey i Scandinavium för första gången, och så går Indianerna och förlorar med 0-2!! Jockes allra första hockeymatch live blev alltså en mindre besvikelse. Jäkla skit... Vi satsar på den 26:e december istället, nästa hemmamatch, och hoppas att de vinner då.

Resan till Varberg blev i alla fall lyckad. Babykorgen var superfin, och jag är så nöjd! Dessutom fick vi med en sån där gammaldags barmatstol som man kan fälla ut så det blir som en låg stol med ett litet bord framför. 50 kr gav vi för den, det var allt extra vi hade med i cash, och han ville bara bli av med den. Nästa sommar ska den slipas och lackas, sen är den hur fin som helst.

Igår hade jag hur ont i ryggen som helst. Kunde fan knappt gå. Att sitta still var ok, så det var lugnt på matchen. Att däremot klampa upp för 24 våningar i Scandinavium var inte vidare skönt. Men men, det gick ju. Upp kom jag.
Idag känns läget oförändrat, så jag ska bara ta det lugnt. Fick ledigt de fyra timmar som jag skulle jobbat, det var tur. Hade nog inte fixat att stå där ikväll.

Nu ska jag kolla lite middagsrecept. Fantasin var inte heller på topp märkte jag, så på återseende!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: