DÅ VAR DET HELG

2008-12-06, 18:31:17 / Kategori: Allmänt
Har inte skrivit på ett tag. Jag har varit så himla upptagen. Hahaha, eller hur...
Igår var det i och för sig fullt upp hela dagen, var inte hemma så mycket. Först till sjukgymnasten på förmiddagen för att prova ut bältet. Fick med mig världens fulaste tingest hem. Hade på det lite igår på kvällen, men jag vet inte. Det håller ihop bäckenet, men det värker ju forfarande. Får se om det hjälper, annars är det inget att göra åt. Det kostade bara 100 kr för hela perioden, så det är värt att prova.

Efter sjukgymnasten åkte jag direkt in till stan, där jag skulle träffa två kompisar över lunch. Mycket trevligt sällskap och god mat. Fick även hälsa på lilla bebisen som var en månad gammal. Vilken liten plutt. Längtar enormt till april då jag har en egen liten igelkott att passa på och ta hand om.

Raka vägen hem, hann vara hemma i 10 min kanske, sen bar det iväg till Ullared med syrran och hennes kompis. Väl på plats insåg vi snabbt att besöket inte skulle bli så väldigt långvarigt. Så j*vla mycket folk!! Utvecklade nästan torgskräck efter 5 minuter.
Hann plocka med mig lite saker i alla fall. Bla en skötväska som inte passade på vagnen när jag väl kom hem. En sån där liten badstol som bebisen ligger i när den badar, plastfrotté, två bebiskuddar mm. Och Othello! Ni vet det där gamla spelet man spelade på 80-90talet. Jag och Jocke tog några omgångar igår kväll, och det var lika roligt nu som då.

Idag har det varit en ganska soft dag. Har vansinnigt ont, så det blev inga stora äventyr. Kollade på TV efter frukosten, och sen åkte vi iväg och handlade lite. Var på ÖoB och plockade på oss lite schampo och såna grejer, och lite konserver och sånt. Sen åkte vi till Coop och köpte ett skötbord som vi kollat på där. Lite tidigt kanske, men jag tyckte verkligen om det, och jag var lite skraj att det skulle försvinna innan april. Så vi köpte det nu så kan det stå i lådan tills det är dags.
På vägen hem köpte vi med oss kinamat som vi sköljde ner med julmust. Märklig kombination kan tyckas, men nu för tiden används julmust till det mesta här hemma.
Ikväll blir det film och lugnt tempo. Ska ju jobba imorgon, så jag måste vila det förbannade bäckenet. Får se hur det blir efter morgondagen, om jag pallar att fortsätta.

Ha en härlig lördagkväll allihop!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: