DEN SOM SÖKER FINNER

2008-12-09, 15:35:00 / Kategori: Allmänt
Hittade just den här bilstolen hos Ellos. 499 kr för en splitter ny stol är ju jättebilligt. Den uppfyller EU:s säkerhetskrav och är CE-godkänd. Det sista har jag ingen aning om vad det betyder, men det låter ju bra. Godkänd på ett eller annat sätt. Den hade dessutom fått mycket bra betyg av folk som köpt den. Ska visa Jocke den när han kommer hem.



OBS! Den där arga ungen i stolen vill jag helst inte ha med på köpet...

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-12-09 / 16:29:30

Slående beskrivning! PRECIS så är det!! :o)



Haha...neej, en sån där tjurig unge kan man klara sig utan. Min solstråle är verkligen ingen solstråle idag. :oP Han var glad ända tills han fick sin spruta. Sen dess har han varit supergrinig. Men man kan juh få feber och må lite illa av sprutan så kanske han gör det.

Anyway...det jag ville säga var att jag vet folk som köpt den stolen och dom har inget alls att klaga på. Vi funderade på det vi med men sen blev det inte så. Vi köpte en här hemma på stan. :o)

Vad mysigt att få börja boa! Nu är det juh inte så lång tid kvar. Tiden bara springer iväg!

Marie
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2008-12-09 / 18:46:06

Var en riktigt fin bilbarnstol. Är det en stol med adapter så man bara kan haka ut och i den eller spänner man med säkerhetsbältet?






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: