INGA ROSENROSA DRÖMMAR

2008-12-15, 09:23:28 / Kategori: Allmänt
Den sista tiden har min sömnkvalité definitivt  inte varit på topp. Helt katastrofal faktiskt. Inte en enda natts normal, skön sömn utan att det gör ont, jag är varm eller att jag drömmer såna sjuka drömmar så jag vaknar av att jag ligger och gråter eller skriker.
Sist i lördags natt. Tänker inte ens berätta detaljerna, för det var så totalt osmakligt, sjukt och bisarrt att jag bara vill spy. Men jag kan säga att det handlade om bebisar som var besatta av onda krafter, och man var liksom tvungen att ha ihjäl dem för att klara sig. Och inte bara döda dem heller, utan verkligen försäkra sig om att inget organ var funktionsdugligt, för då kunde de återuppstå. Ni kan ju själva fantisera ihop resten... Som värsta budgetskräckfilmen.

Idag tänkte jag nog baka lussekatter. Helst skulle jag bara vilja lägga mig och sova, men jag ska försöka låta bli så att jag blir riktigt trött till ikväll istället. Tror jag håller på att bli förkyld också, nyser hela tiden och näsan rinner.
Blir nog inget jobb imorgon heller, ryggen är fortfarande en pina. Suck... Den som kan visa mig en enda gravid kvinna som har den där magiska glöden och lystern ska få ett pris. Själv känner jag mig nämligen som en trollpacka som krupit ur en mörk, kall grotta.



Så här känner jag mig nu för tiden...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: