ME AND MY LOVE

2008-12-03, 22:32:27 / Kategori: Allmänt
Nu har jag bokat en kryssning till mig och älsklingen. Vi åker till Karibien i januari. Hahahaha!! Eller hur.... Inte fullt så exotiskt och lyxigt, men en kryssning dock. Vi ska åka med Cinderella till Finland. Hittade specialerbjudande för ICA-kortmedlemmar, resan var gratis. Vi la till 196 kr för en bättre hytt över bildäck med fönster. Vågar inte sova under vattenytan, det känns obehagligt.
196 kr, det var billigt och bra. Bensinpengar tillkommer ju i och för sig, men det är inte så himla mycket. Eller om vi kollar tåg, men då riskerar man ju kanske att inte komma fram i tid...

Ska bli trevligt. Sista chansen på ett tag för oss att få egentid, sen väntar några sömnlösa, barnfulla år.

Måste ta en kvällsmacka innan jag lägger mig. Vi lagade så äcklig middag, ingen tyckte om den. Så nu är jag hungrig igen. Det är jag i och för sig alltid. God natt kära ni!

Anonym
2008-12-04 / 00:04:04

Hej du! Jag är jappan på familjeliv... ;-)

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-12-04 / 07:05:05

Åh roligt med kryssning! ^^ Det tycker jag ni gjorde helt rätt i! Sen är det kört på ett tag... ^^



När Ludwig får lunginflammation börjar det med att han blir hostig. Sen brukar han bli tät i bröstet så det typ piper när han andas. Och så blir han snabbandad. Han får pressa in luften i bröstkorgen och andas väldigt ryckigt.

Men som du sa bättre att kolla upp vad det är för nåt. Det kanske ändå är nåt som ska medicineras även om det inte är lunginflammation. Mycket elakt som går nu! Rs-virus och annat.



Riktigt skönt att träna fast ojojoj vad jag är slut i benen. Höll på att ramla igår när jag skulle ut ur träningslokalen. Benen bara vek sig. :o)

Får se om jag får träningsvärk senare idag.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: