MINA MATVANOR NU FÖR TIDEN

2008-12-28, 15:22:38 / Kategori: Allmänt
Jag har vid ett flertal tillfällen den senaste tiden kommit på mig själv med att ha mycket störda matvanor. Senast nu för 5 minuter sedan. Vi var och åt lunch på ett café här i närheten, och fastän jag inte var så hysteriskt hungrig så kunde jag inte motstå deras största räkmacka. Mumsade i mig hela mackan och sen var jag så mätt att det såg ut som jag hade trillingar i magen.
Direkt när jag kom innanför dörren här hemma så kastade jag mig handlöst över min dammsugare som jag köpte igår. Alltså, kakan, inte städredskapet. Jag som var så mätt, vad hände?? Nu är den snart slut, men jag tröstar mig med att jag även har en Delicatoboll i reserv. Men den får nog vänta till ikväll.

Idag var vi och köpte bilstol till igelkotten. Igelkotten som snart kommer att döpas om till Sjörövar Fabbe eller något i den stilen. Snacka om att leva loppan. Passar säkert på där inne nu när jag inte kan komma åt den. Men det blir nog andra bullar när h*n kommer ut ska ni se.
Bilstolen var i alla fall så jävla fin, och jag är så nöjd. Nu står den bredvid mig, och hela tiden kastar jag kärleksfulla blickar mot den. Att den dessutom var billig gör ju att den bara blir ännu finare! 500 kr inkl bas, det är faktiskt nästan som hittat.







Nu fattas det bara en liten unge i stolen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: