SPRÄNGA NÅT I LUFTEN KANSKE?

2008-12-04, 18:10:02 / Kategori: Allmänt
Idag måste jag ha haft den tråkigaste dagen i hela mitt långa liv! Jag har varit så uttråkad så det finns inte. Från morgon till kväll. Och det är inte ens sen kväll än. En massa timmar att slå ihjäl. Gaaahhh....
Sjuk sambo och sjuk dotter, hur lattjo kan det bli här hemma? Skulle vilja ha en liten paket dynamit och spränga iväg nåt, bara för att få lite action. Det mest spännande jag har gjort på hela dagen är att jag åt brieost på mackan. Två gånger!! Har inte ätit brie sen jag blev gravid, men idag så var jag bara tvungen. Det var det mest givande på hela dagen. Gott som fan var det också.

Imorgon ska jag först till sjukgymnasten, och sen blir det lunch i stan med två gamla klasskompisar. Det ska bli riktigt trevligt. Den ena har dessutom med sig sin lilla bebis som knappt har hunnit bli torr bakom öronen. Inte för att jag kommer våga hålla i den, men ändå. Det är nåt sjukt obehagligt med att hålla i andras små bebisar. Ens egen kan man liksom slänga och dänga lite med hur man vill, men man vill ju inte gärna tappa någon annans bebis.
Okej okej, jag vill inte tappa min egen bebis heller. Bäst att skriva det så att man plötsligt inte har socialen knackandes på dörren. Men ni fattar väl grejen med andras bebisar?


Ett litet poff bara? Snälla??




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: