UTMANING!

2008-12-18, 21:52:49 / Kategori: Allmänt
Jag har blivit utmanad av Amanda!





Jag ska klistra in bilden ovan i min blogg och sedan lämna en kommentar på Amandas blogg där jag beskriver hennes blogg med ett ord. Sen ska jag utmana 5 nya i min tur.

Tadaa!!
Jag utmanar

Lena
Steffen
Sandra
Laura
Kim

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-12-19 / 00:29:56

Jag tycker att den är klurigt skriven och du hanterar orden bra och leker med dem så det blir kul att läsa, därför tycker jag att ordet som bäst beskriver din blogg är: BRILJANT! ;)



Jag antar utmaningen och tackar för den, men gör den lite senare då jag har hunnit uppdatera mig bättre i bloggvärlden igen... Just nu ligger jag ordentligt efter... :S



Japp, jag är i Finland igen och julen närmar sig med stormsteg, bara 6 dagar kvar!! :D



Hoppas att allt är bra med dig!!!



KRAAAAM!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: