FASTA

2008-07-08, 22:28:05 / Kategori: Allmänt
Imorgon gäller det ju, då är det dags för den däringa hälsokontrollen eller vad det kallas. Ska bli så spännande att se hur mycket fett jag egentligen har på kroppen. Antagligen kommer siffrorna vara så höga att resten av dagen  kommer vara förstörd...
Jag fick i alla fall order om att fasta före kontrollen. Hmm, svårt. Ska inte dit förrän kl 11, och nu så här sent på kvällen är jag redan hungrig pga ännu en arbetsdag med på tok för lite mat. Kommer ju vara sketahungrig imorgon när jag går därifrån. Det blir raka vägen till lunch någonstans innan jag börjar jobba.
Grämer mig redan för blodprovet i fingret. Tycker det känns som att man blir stucken i fingertoppen med en sån där äggpickare om ni fattar vad jag menar? En sån man sticker hål i skalet med när man kokar ägg. Jag är nästan helt övertygad om att det är en sådan de använder, den låter ungefär likadant.






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: