GOOGLE ÄR MIN GUD

2008-07-04, 13:46:09 / Kategori: Allmänt
Alltså, tacka Herren för Google säger jag bara! Denna sökmotor är bara så fantastiskt fenomenal. Man hittar fan ta mig allt på Google. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag Googlar, men det händer titt som tätt.  Jag söker på allt mellan himmel och jord, mat, recept, texter, bilder osv osv.
FANTASTISKT!!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-04 / 15:56:50

Ja, fy vad hemskt. Jag känner nästan att jag måste be om ursäkt till svärmor och svärfar över hur överjävlig jag ser ut i fejset.



Visst är det en fantastisk sida ja! Google gör mig så himla smart. Haha ;)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-05 / 17:04:31

Ja, google är en bra uppfinning och jag förstår verkligen att han (eller de?) som äger google är multimiljonärer nu! Men samtidigt så har det ju sina avigsidor också, med hjälp av google så kan vem som helst få reda på vad som helst om en, också sådant som kanske inte är sant.. :S



Angående din fråga om hamam.. Barn brukar nog klara av hamamens hetta, men oftast så brukar de inte heller få hela behandlingen. T.ex. på Nazars hamamutflykter så fick barn 0-6 år delta gratis, men då fick de också bara en skummassage och inträde till hamamet och inget annat. Men det är klart att ett barn kanske inte är så intresserat av oljemassage heller.. :) Jag har gått på hamam tillsammans med min kusin som var 10 gammal då, och hon gillade det nog. Så jag kan egentligen varken svara ja eller nej på frågan! :) Men om hon vill följa med till hamamet så tycker jag att du ska ta med henne! Finska barn badar ju också bastu med betydligt högre temperaturer så fort de lärt sig att gå! (Dock brukade jag alltid sitta på de lägsta trappstegen där det är inte är lika varmt, och gå ut ur bastun nästan med detsamma. Men jag har aldrig gillar bastubadande heller!)



Hur är allt annars med dig? Inte så många dagar kvar till semestern heller, måste kännas skönt! Men samtidigt så blir man ju ganska stressad över allt som man "måste" hinna göra också, precis som du skrev! :)



Kram!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-05 / 17:28:00

just det ja; min lillasyster Lotta, 8 år, hälsar att du har "en jättefin blogg"! ;)

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-05 / 20:43:15

Det verkar som om de flesta tatuerar sig nu dock. Så då börjar jag nästan fundera på att inte göra det själv. Mest för att jag bara gillar att göra tvärtom. Hehe. Har du många?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: