HOLY FUCK!

2008-07-02, 22:23:50 / Kategori: Allmänt


Det finns liksom inga ord som räcker till i detta ögonblick. Jag har just dött och kommit till himmelen.
När jag äter något riktigt gott så brukar jag säga att det här skulle jag välja som min sista måltid om jag satt i fängelse och väntade på dödsstraff. Tur att Sverige inte har dödsstraff, då får man lov att säga så utan att vara rädd för att hamna där. Äh, ni fattar vad jag menar.

Men tack gode Gud i himmelen för denna ljuva skapelse!!! Det kan vara den godaste glassen jag någonsin ätit...

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-02 / 23:47:46

Ja, jag tycker nog att mina designs kan vara värd en femtiolapp ändå. Vet ju vissa som gör designs som kostar 3 ggr mer och då är mina minst lika fina.



Den där glassen måste varit dyr va??



Jag har själv käkat ett halvt kakpaket idag, helt själv. :/




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: