IDAG DÅ?

2008-07-10, 10:56:19 / Kategori: Allmänt
Idag är det återigen fullspäckat på schemat. Först bär det av till frisören om en timme, är i badly behov av en klippning nu före semestern. Efter det ska vi åka iväg och kolla på ny digitalkamera. Ska även köpa lite grejer till Tindra som hon kan ha i bilen på vägen till Norge. Det är ju trots allt en hel del timmar som ska slås ihjäl.
Sen kl 16 är det dags att jobba igen. Suck... Men nu är det inte många dagar kvar. Bara några timmar idag och sedan fredag och lördag. Förvisso ganska långa dagar då, men sen är det faktiskt semester!! Dessutom närmar sig Turkiet med stormsteg!
Ibland när jag sitter och kollar på bilder och drömmer mig bort så riktigt känner jag alla lukter från Turkiet. Den fuktiga värmen, lukten från havet, poolerna, alla restauranger mm. Herregud vad roligt det ska bli. Har hört så jäkla mycket bra om Side nu också, så jag är verkligen nöjd med att vi valde det.

Dags att göra mig iordning nu! Ikväll när jag bloggar ska jag ge er ett boktips. En av de bästa, hemskaste böcker jag någonsin läst. Har sällan blivit så illa berörd av någon bok. Men det kommer ikväll. Tålamod som Tindra brukar säga :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-10 / 22:18:27

Tack så mycket! Ja, jag älskar foton med, både att ta dem och att se på dem (som du kanske har lagt märke till vid det här laget..)! Ja, vilka hemska kläder man använde då jag var liten, i slutet av 80-talet/början av 90-talet! Men så kommer väl vi också att säga om tio-femton år, om de kläder vi använder nu! :P Modet förändras!



Du kan väl lägga in en före/efter-bild sedan då du har varit till frisören, skulle vara intressant att se? :)



Ha det bra! Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: