LIKA TORRT I RABATTERNA SOM I HJÄRNAN

2008-07-25, 21:18:53 / Kategori: Allmänt
Nu när solen har hittat hit igen så verkar min hjärna och tillika bloggengagemang helt torka ut. När jag inte sitter vid datorn så kommer jag på en massa smarta, roliga och provocerande saker att skriva. När jag sätter mig framför skärmen är alla tokiga idéer borta, och det blir bara en massa blaj.

6 dagar kvar till solsemester. Hade nästan önskat att det regnade nästa vecka, det är alltid skönare att åka utomlands om man reser ifrån finvädret. Att åka från 30 gradig värme till 40 gradig värme känns ju lite same same.
Håller i alla fall på och förbereder min stackars kropp för det turkiska badet, hamam. Peelar ansiktet varje kväll, eftersom jag har en tendens att flaga lätt där när jag blir solbränd. Skrubbar dessutom hela kroppen med en sån där liten tuss i nylon... Hmmm, fattar ni vad jag menar? Lät ju helt galet.
Imorgon ska vi iväg och fixa de sista grejerna, som resestrykjärn mm.

Nu ska jag avlägsna mig från datorn en stund och se om alla de där braiga idéerna behagar återvända...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-25 / 21:41:44

Haha, ja precis så känner jag också! Har alltid en massa bra idéer och uppslag till min blogg, jag t.o.m. skriver dem i mitt huvud, men sedan då det är dags att få dem nerskrivna på datorn så är allt som bortblåst!



Men det är lugnt, jag gillar som sagt din stil att skriva, och då är det nästan det samma VAd du skriver om! :D



PS. Kom ihåg att gå på hamam den första dagen INNAN du har bränt dig i solen!! Och smörj in dig ordentligt efter det! ;)



Kram!

K i m m e l i m
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-26 / 01:09:58

Har en eventuell ny design på G till dig.

Eftersom jag inte gärna "tar" bilder från internet pga upphovrättslagen så har jag försökt trixa lite själv. Den kommer att finnas på http://mammamuuu.blogg.se/designutlottning imorgon någon gång så håll utkik! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: