NÅL OCH SHOPPING

2008-07-21, 10:23:56 / Kategori: Allmänt
Idag ska jag och Tindra in till stan för att ge henne den andra dosen av vaccineringen före semestern. Hon är inte alls nöjd med det eftersom det gjorde lite ont sist. Men jag har mutat henne med div saker, så det kommer nog gå jättebra. Hon ska bla få ett nytt cyklop (eftersom det har fastnat en penna i hennes gamla) vi ska luncha, och så ska vi köpa en digitalkamera till henne. Jag behöver även en necessär och lite sånt till resan. Känns för fattigt att alltid lägga sakerna i en plastpåse. Får av någon anledning starka associationer till Sällskapsresan Sun trip...

Imorgon är det jobb igen efter semestern. Usch... Under veckan som går ska jag dessutom fatta ett beslut om jag ska vara kvar eller säga upp mig. Måste väga lite för- och nackdelar innan jag bestämmer mig. Vill ju sluta, men jag måste ju nästan ha ett annat jobb innan jag kan göra det. Eller? Äh... Det löser sig sa han som sket i pooolen :)

Dags att kolla bussar och sätta lite fart, annars fastnar jag här hela dagen. Återkommer med bilder senare om jag shoppar något (för mina låtsaspengar, eftersom jag är ganska pank nu....)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: