SKRATT OCH TÅRAR

2008-07-31, 11:44:16 / Kategori: Allmänt
Igår gjorde vi något här hemma som framkallade blandade reaktioner hos familjemedlemmarna - vi vaxade Jockes rygg. Herregud, vilket spektakel! När jag drog första remsan belv det så tyst i lägenheten att man kunde ha hört en knappnål falla. För ett ögonblick trodde jag att Jocke var död. Tindra stog framför honom och såg helt förskräckt ut. Efter en stund började jag asgarva, och samtidigt började Jocke kvida av smärta. Jag blev ännu mer hysteriskt road och försökte trösta honom samtidigt som jag höll på att kissa på mig av skratt.
Denna procedur upprepades 6 gånger, lika lustigt varje gång. Tindra försökte förvilla Jocke genom att läsa en barnbok för honom. Själv måste jag säga att jag njöt lite av tyrannrollen jag spelade. Men nu ser han inte längre ut som en vildvuxen gräsmatta på axlarna. Detta är något som absolut måste upprepas vid senare tillfälle.

Nu sitter jag med en lermask i nyllet. Måste bli lite schnygg innan avresan ikväll. Snart bär det av till frisören med Tindra, och efter det äter vi lunch ute. Har kastat en massa grejer i kylskåpet nu, så där inne ekar det. Måste försöka utrota alla jävla äckliga, feta bananflugor som har kommit också. Rötmånad är ingen trevlig uppfinning...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: