VAR FAN ÄR NI??

2008-07-15, 00:28:58 / Kategori: Allmänt
Oavsett om jag bloggar eller inte så vill jag i alla fall att ni kikar in lite då och då. Jag vill inte kolla statistiken och se att ingen varit inne på 2 dagar! Då blir det sura miner, och kanske slutar jag blogga helt i ren protest. MOAHAHAHA!!!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-15 / 01:22:20

hihi! Det är det dåliga med bloggkoll, då tittar man bara in DÅ någon verkligen har skrivit. :P Dessutom så tror väl alla dina läsare att du inte kommer att skriva nåt eftersom du faktiskt är på SEMESTER!! ;) Såg att någon från NORDLANDET, NORGE precis hade varit inne på min blogg, det kan väl händelsevis inte ha varit du?? :P Hur är det bland fjordarna och bergstrollen? :) Kram!

Anonym
2008-07-15 / 23:23:56

i am your nightmare!!!! mowahahaha!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: