ÄNTLIGEN!

2008-06-19, 22:01:45 / Kategori: Allmänt
En liten minisemester stundar minsann. Ledig i 4 dagar. Känns nästan lite lyxigt, och det säger väl en del om min arbetssituation. Jag är aldrig helledig någon helg tex. Inte enligt schema i alla fall, men det går ju att byta ibland om man fjäskar för sina kollegor. Eller rättare sagt för en av dem, den andra vill aldrig byta eller ställa upp.
Ja jag vet att ni tycker att jag gnäller om mitt jobb, och att det aldrig händer något. Jag får väl skylla mig själv helt enkelt. Men till hösten, efter alla semestrar, då ska det bli ordning på torpet. Förändringarnas vindar kommer att vina!

Imorgon blir det Midsommarfirande i Ulricehamn. Världens navel. Antagligen i regn, men förhoppningsvis i gott sällskap av mina små päron. Om jag inte hinner skriva nåt imorgon så önskar jag er en riktigt trevlig Midsommarhelg allihop, och på återseende på söndag.



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-19 / 23:06:32

åhh, vad skönt med lite längre ledigt!! :) Alla andra ställen här i Finland har stängt över midsommarhelgen, ja, alla förutom Muminvärlden då förstås!! Jag ska jobba både lördag och söndag, det enda som är positivt med det är är att man får dubbelt betalt eftersom det är helgdagar! :P Så jag kommer nog inte att fira midsommar på något speciellt sätt. Ja, jag ska förstås kolla på fotboll då Turkiet spelar. :) Midsommar firas nog i Finland också, det är nog en av de största suparhelger som finns.. :P Ska skriva mer om midsommaren i Finland i min blogg alldeles strax. :)



Det där med midsommarpresent lät ju kul! Vad köpte du till Tindra? :)



Ja, jag har ju inte heller varit så aktiv på att kommentera (eller blogga) på sista tiden, men ibland behövs inga ord. Precis som du läser min blogg så läser jag alltid din blogg, dagligen! :) Friends are like stars, you can't always see them, but you know they are always there... ;)



Hoppas att ni får en underbar midsommarhelg och att solen tittar fram ibland också!!!





KRAAAAAAAAAAM!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: