DRA MIG BAKLÄNGES!!

2008-06-11, 20:27:23 / Kategori: Allmänt
Vad i hela friden är det som händer? Här kommer man hem efter en 12 timmars tortyrarbetsdag, och möts av det glädjande beskedet att man har haft 18 unika besökare idag. Herregud, 18 st!! Ni vet, jag som var helt exhalterad över mina 11 häromdagen. Nu kan ni nog knappt föreställa er hur fjortigfnissig jag blev när jag såg detta. Kissade nästan på mig. Å andra sidan kanske det var för att jag knappt hunnit gå på toa på hela dagen...

Hmm... Eller... Kan det vara så att folk har hittat till min blogg för att jag har dissat Zlatan? Himmel och pannkaka! I så fall ligger jag nog rätt dassigt till. Snart har jag väl hela juggemaffian utanför dörren, tätt följda av alla människor som bor i Rosengård. Bäst att sova med ett basebollträ under kudden inatt.



Lifesaver

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-11 / 23:04:45

Tyvärr var det bara 1 polare som dök upp. Chips! Och så nån ytlig bekant jag umgås med ibland på sommaren, Glass. Klart jag kan introducera er för varann om du vill! haha

Hoppas din dag imorgon blir lite mindre jobb, lite mer kul. Natti!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-12 / 23:57:53

Äntligen fler som har upptäckt din underbara blogg och din flinka stil att skriva! :) Och bloggen i sig har ju också fått sig ett litet ansiktslyft, den ser verkligen hur snygg som helst ut nu, och mycket somrigare och inte lika deprimerande heller! :)



Själv ligger jag på latsidan med bloggen, så mitt besökarantal sjunker dag för dag.. :( Men jag får väl försöka fiska tillbaks mina unika sedan då inspirationen infinner sig igen (antagligen på hösten då jag är tillbaka i Istanbul och inte har något speciellt att göra på dagarna/nätterna). :)



Allt bra med dig annars? Har tittat in i din blogg dagligen, men har inte orkat skriva någon kommentar (ett bra exempel på hur lat jag verkligen är). :)



Här har sommarvärmen också försvunnit och nu är det ganska kallt och blåsigt, regnat har det också gjort. Men regnet var välkommet, det har varit så torrt här och nu underlättade äntligen regnet min allergi, så nu kan jag vistas ute utan medicin! Men nog saknar jag liiite de soliga dagarna också.. :) det är ju trots allt sommar! :)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: