GRATTIS SVERIGE

2008-06-06, 10:23:11 / Kategori: Allmänt


Idag är det då Sveriges nationaldag. Och vad händer då?? INGET, NADA, ZIP, NIENTE! För Sverige suger när det gäller att fira nationaldagen. Vi får sååå mycket stryk av våra grannar lusekoftorna på denna punkten. Eller rättare sagt, vi kan inte ens mäta oss med dem överhuvudtaget.

Om jag hade haft ett normalt jobb så hade jag varit ledig idag som resten av Sveriges befolkning. Men så är tyvärr inte fallet, så jag ska trampa ner till jobbet och göra sushi hela kvällen. En helkväll med andra ord. Inte.
Jag är i alla fall ledig hela helgen, vilket är ganska ovanligt det med. Imorgon ska vi packa matsäck för hela dagen och bege oss ner till Falkenbergs fina stränder igen. Så ikväll ska här stekas pannkakor och göras pastasallader.

Igår var jag och tränade på kvällen. Jisses... Det är så jobbigt nu i värmen. Jag var nästan svettig redan när jag kom in i salen. Sedan körde hon skiten ur oss på passet, så när jag skulle cykla hem var jag helt slut. Cyklade så långsamt att jag nästan tappade balansen och ramlade. Nää, där ljög jag ju. Men det kändes så i alla fall.

Dags att hänga upp tvätt. Man hinner knappt ta fram den ur maskinen innan den är torr. Det är definitivt en fördel med högsommarvärme!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: