HEJ HEJ GOTT FOLK!

2008-06-23, 21:19:50 / Kategori: Allmänt
Hade ni en bra Midsommar? Jag är i alla fall tillbaka på hemmaplan igen, efter att nästan ha regnat och blåst bort. Scheisse alltså, sicket väder! Vi satt inne i husvagnen och tryckte. Visst var det trevligt, vi åt en massa god mat och så, men det är väl alltid trevligare med sol.






Som ni ser så bjöd Midsommarbordet på det traditionella - sill, färskpotatis, jordgubbar, öl i olika versioner mm mm. Tindra och Jocke är lika märkliga båda två. Smygsupit kanske??
Igår när vi kom hem hade Tindra tjatat om tårta hela dagen, så det var ju bara att vara henne till lags :)




Förresten, såg ni Turkiet-Kroatien matchen?? Herreguuuud!!! Jag höll på att dö av hjärtinfarkt. Det var så jävla spännande! Jag höll på Turkiet, för jag har inte den minsta anknytning till Kroatien. Inte till Turkiet heller för den delen, mer än att jag gillar att semestra där. När turkarna kvitterade skrek jag till så högt att Tindra hoppade till hela hon (hon låg i mitt knä och sov.) Och under straffarna var det så spännande att det var baskemej tur att man inte har inkontinensproblem.
Turkiet är defintivt mitt favoritlag som är kvar nu. Drömfinalen? Turkiet-Ryssland naturligtvis.



Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-24 / 16:06:48

Tack! Vilken söt tjej ni har! =) Tårta är förbaskat gott faktiskt. Jag brukar få såna där anfall då jag köper tårta för 400 spänn, trots att det inte är någon som fyller år :P

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-25 / 17:17:51

vilka härliga midsommarbilder! och regnet är ju snarare en regel än ett undantag på midsommarafton. :) vad otroligt söt Tindra är!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: