H&M ROCKS

2008-06-13, 18:33:46 / Kategori: Allmänt
Idag fick jag hem min stora, spännande låda från H&M postorder. Satt ju och tokshoppade online för några veckor sedan. Idag fick jag äntligen slita upp paketet med alla saker! Hade typ glömt av vad hälften av sakerna var, så det var helt ohyggligt spännande.
Blev så nöjd med allt att jag nästan blev rörd till tårar. Alla mina saker passade så fint så fint. Tindras kläder var kanonfina de med.



Vem skulle inte vilja ha de här söta Kittysakerna? Tindras beachoutfit till semestern.


Ikväll blir det grillat kött och färskpotatisklyftor med timjan till middag. Toppat med lite vitlökssmör. Efter dineringen ska vi över till några kompisar och halsa kall bira. Längesen jag tog mig en öl nu, det ska baskemej bli svingott.
Nu måste jag nog hjälpa till med maten... Skön fredag på er allesamamns!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-13 / 23:33:10

vilka söta Hello Kitty-grejer! Nästan så man skulle vilja vara barn på nytt bara av den orsaken att de där kläderna skulle passa en! :)



Jag fick också hem mitt H&M-paket idag, flera snygga saker, men också en del som åker tillbaks. Har lite dåligt samvete för allt ahoppandet dock, usch då.. :S




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: