INGEN FARA!!

2008-06-01, 21:04:43 / Kategori: Allmänt
Jag lever!! Men jag har varit skamligt dålig på att blogga de senaste dagarna. Man vill ju inte sitta inne när det är nästan 30 grader varmt ute. Då ska man sola och bada, och det är precis vad vi har gjort.
Lovar att jag ska blogga ordentligt imorgon och berätta om min sköna helg!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-01 / 22:27:28

Hehe... :) Jag tror att de flesta bloggarna faktiskt har varit rätt så tysta de senaste dagarna, mest pga det vackra vädret. :) På sommaren så HAR man lov att vara lite lat då det kommer till bloggandet, dessutom så sitter ju inte andra människor inne så mycket heller så bloggen blir inte heller läst lika ofta. :)



Men ser ändå fram emot din uppdatering om helgen, hoppas att du har haft det trevligt! :)



Jobbet känns väl lite oklart ännu, har en massa frågot, men imorgon så har vi den sista introduktionsdagen så jag hoppas på att vi kommer att ta upp allt då. Övning ger färdighet heter det ju, man lär ju sig med tiden, så jag försöker intala mig själv att jag får göra misstag i början. :) Lite nervös är jag nog. :)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: