LEJON LOVE

2008-06-14, 20:17:47 / Kategori: Allmänt
Ännu ett Youtube klipp. Ni som inte gillar klipp därifrån får hänga på någon annan blogg. Denna filmen är underbar!



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-15 / 23:04:53

Min lillasyster Lotta sover här i samma rum, så jag får kolla på klippen lite senare. :)



Vad var det för skor som du köpte så billigt? :P Nu blev jag allt nyfiken, jag har ju en förkärlek för allt som är billigt. Har en liten Joakim von Anka boende i mig. :) Tråkigt med skoskav, men det brukar jag nästan alltid få då jag använder ett par skor för första gången, så de blir säkert mjukare sedan då du har gått in dem lite!



Vi har också jättekonstigt väder här på finska västkusten, mulet och regnigt, blåser mycket och så ibland så blir det fuktigt och varmt och åskan bullrar lite.. De har lovat sånt här väder över midsommaren också, spelar iofrs inte så stor roll för mig eftersom jag ändå jobbar.. :P Vad ska ni göra på midsommaren?



Hoppas allt är bra!



Kraaaaaam!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: