LITE IQ TACK!

2008-06-08, 21:25:34 / Kategori: Allmänt
Kom på en sak...
Nämner inga namn, eller något som kan hinta till vem jag riktar mig till. Vet inte ens om de/den jag riktar mig till hänger på min blogg och läser. Men om, så vill jag bara säga ett par ord.

Ska man prata skit om människor så måste man vara lite smidig! Man snackar väl för fan inte skit om någon, till någon som har en eller annan nära relation till personen i fråga?! Eller, tydligen så gör man det... Men det blir så vansinnigt pinsamt! Piiiiinsamt!!!
Så, om ni känner er träffade, så skulle jag gärna vilja be om en tjänst. Tänk efter före! Gräv fram några gamla grå hjärnceller innan käften som tydligen är större än hjärnan börjar mala!!

Night night!



Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-09 / 08:39:48

Haha, bra formulerat. Älskar ditt sätt att skriva på!



Förresten som svar till vad du skrev så gissar jag på att det är typ gamla klasskompisar och sånt till mig bland annat som bara vill snoka. Hata hata.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: