NU ÄR DET TUNGT...

2008-06-25, 11:14:54 / Kategori: Allmänt
Jobbar ca 55 timmar denna veckan, på 5 dagar. Ni som har lite mattehjärna ser ju snabbt att det är ganska långa dagar. 12 tim igår, 12 imorgon och 12 fredag och söndag. Snacka om att inte se något ljus i tunneln. Nähäh, jag ser fan inte ens min hand, så becksvart är det...
Längtar till vecka 29 som är min första semestervecka. Lördag vecka 28 är min sista arbetsdag, och då åker vi till NordNorge med Tindras pappa. Ska bli så kul, det är så underbart fint där. Fjordar, skogar, berg och dalar. Lovar er underbara bilder som jag ska lägga ut här när vi kommer hem.

Idag är jag i alla fall ledig. På dagordningen står det rotfyllning och sedan Liseberg. Märklig kombination kan tyckas. Och jag håller med. Ska ta meden hel armé med Panodil ifall jag får ont sedan när bedövningen släpper. Man kan ju inte ha ont när man ska gå på Liseberg, det går inte an.

Nu är det bara 2 dagar kvar för Tindrisen hos sin dagmamma. Hur trist som helst. Hon har ju varit där sedan hon var 1.5 år, och hon har alltid älskat det. Och vi är så nöjda så det finns inte ord som räcker till. Har inte ångrat en sekund att jag valde familjedaghem istället för dagis, för jag ser enbart fördelar!

Nu är det dags för powerwalk. Måste försöka skaka av mig några kilon till innan semestern. Borde klara 2 kg, om jag bara kunde hitta den där förbannade motivationen. Tycks ha tappat den väldigt långt bort, och nu är den klurig att hitta igen.



Första punkten på dagordningen



Och sedan det här. Betydligt roligare än föregående bild...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: