SÅ TRÖTT!

2008-06-17, 17:49:25 / Kategori: Allmänt
Det blev ingen spruta för mig. Av ren snålhet faktiskt. Efter konsultation med sjuksyrran kom vi fram till vilken vaccinering som var den bästa. Det skulle varit Tvinrix, trippeldos. Totalt kostar den dryga 1500 kr. Mycket mer än vad jag hade räknat med, så jag blev lite tveksam. Visst, det kan vara värt pengarna att kanske klara sig undan hepatit. Men samtidigt så har jag varit i Turkiet så många ggr förr, utan vaccin.
Oavsett snålhet eller inte så fick i alla fall Tindra sin första spruta. Det gick jättebra, och om en månad är det dags för nästa.

Ingen träning idag heller. Jag är så jävla trött så jag tror jag dör! Innan fick jag en yrselattack och höll på att ramla. Fattar inte vad det är med mig... Som jag skrev i det tidigare inlägget, det känns verkligen som om luften har gått ur mig. Jag känner mig typ deprimerad, känns som om jag skulle kunna börja grina när som helst. Vill bara ligga kvar i sängen och inte göra nånting!
Är nog i desperat behov av semester och ett nytt jobb. Semester är det om en månad drygt. Nytt jobb får jag vänta med tills efter sommaren...

Syrran!
BLOGG: http://sorvas.blogg.se/ 2008-06-17 / 21:06:51

Va rädd om dig!!! Försök å stå ut till semestern.

Jag och Andreas kan ta Tindra nån kväll nästa vecka så kan du och Jocke sticka ut ch käka eller nått. Vara Flickvän och pojkvän och inte bara mamma och "plastpappa".



Kram Syrran!



OBS! Ring och boka vaccination i morgon,Du kan låna 1500 av mig och betala tillbaka år 2015.Det e inget snack om saken att du ska åka utan sprutan!!!

Vi fixar det!

BOKA I MORGON!!! Den räcker väl hela livet sen eller???

Ta hand om dig!

Vi hörs!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: