VAMOS A LA PLAYA

2008-06-03, 21:35:00 / Kategori: Allmänt
Det är ju helt galet vilket väder vi har gott folk, eller vad säger ni? Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till... Det finns inga andra alternativ än stranden tycker jag. Jo igår fanns det ett annat alternativ, och det var träning, vilket visade sig vara en dålig idé. Stod på ett step up pass i en timme och höll på att dö av överhettning av hjärnan. Hängde inte med alls, koncentrationen var som bortblåst, och jag måste ha sett ut som någon efterbliven typ som hamnat helt fel.

Idag jobbade jag några timmar på förmiddagen i ungefär 30 gradig värme inomhus. Så går det när vi inte har råd med vare sig aircondition eller något annat i den stilen på jobbet. Man känner sig som en svettig pizzabagare när man går hem.
Hämtade Tindrisen och sedan packade jag matsäck som kunde ha räckt till halva Somalia. Racerfart till stranden där vi sedan låg i över 3 timmar. Jätteskönt med både bad och sol!




Nu måste jag tvätta bort lermasken jag har haft i ansiktet alldeles för länge...









» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: