ÄGG, HARAR, FJÄDRAR OCH SNÖ

2008-03-21, 12:26:43 / Kategori: Allmänt
Så jäkla aptråkigt att var tvunget att komma mer snö! Fick genast lust att bege mig ut med ett stort plakat på gården och demonstrera. Bort med snön, jag vill ha vår! Gaahhh...





Vad står på to do listan idag då? Nu på dagen ska jag och darlingen åka och handla inför Påskhelgen. Bäst att bunkra upp med proviant, om utifall att det skulle bli ännu värre snöstorm, och vi blir helt insnöade hela helgen.
Vad kan behövas i ett nödläge som det?
  • Litervis med Påskmust
  • Värmeljus
  • Massa godsaker från Anthon Berg
Ja det var väl i stort sett det hela. Det borde vi klara oss på hela helgen :) Kanske borde även ett Guitar Hero spel inhandlas... Älsklingen kommer få fett med spö, men det kan ju vara kul ändå. Så är det ju att vara på topp, man möter inte så stort motstånd.
Blygsamhet är en av mina bättre egenskaper.





Ikväll blir det i alla fall biografbesök med lilla Barbara från jobbet. Om du läser det här fröken B så ska det bli mycket trevligt! Vet inte om du har hittat hit, och det är därför som du numera går omkring och kallar mig vid alla mina mellannamn på jobbet. Även mina koreanska namn brukar ju nämnas.
Går också under täcknamnet "chinezo", detta från Barbaras söta pappa. Observera att det ska uttalas med italiensk brytning :)
Filmen som ska beskådas är Angel, det nya Colin Nutley verket. Tror den kan vara bra, Helena Bergström och Rolf Lassgård. Två klippor inom svensk film.





Är ledig ända till onsdag, hur skönt som helst. Massor av tid att hitta på sattyg :) Skulle ju kunna ta tag i sovrummet och måla färdigt där. Det har stått halvmålat det senaste halvåret. Men det har liksom vuxit och blivit ett sånt där stort och övermäktigt projekt nu. Hua mig...





Nu ska vi spänna hundspannet vid släden och ge oss av mot affären. So long friends!









» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: