I-LANDSPROBLEMET LÖST

2008-03-24, 21:51:25 / Kategori: Allmänt
Och jag är 12 kronor och ett hårspänne rikare! För det var vad som låg tvättmaskinens lilla hemliga lucka, och gjorde att den helt enkelt bara kastade in handduken. Hahaha, vilken ordvits. Ibland är jag fan för rolig alltså.
Så nu centrifugerar den glatt igen, och alla är lyckliga.

Glömde förresten att berätta något storslaget. Igår när jag och darlingen var på bio, så vem tror ni kom in och skulle se samma film som vi?? Ni kan aldrig gissa!
Självaste Fisherman! Jo det är sant! Han som har halstabletterna ni vet.
Jocke sa lite försynt att det antagligen bara var en liten gubbe som såg exakt ur som Fishermannen. Detta påstående vägrar jag å det grövsta att ta åt mig. Klart det var självaste Fiskarmannen själv.
Dessutom sa de i reklamen före filmen att den var sponsrad av Fishermans friend. Ännu ett bevis på att det var han, han får ju gratisbiljetter då :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: