NJAEE DEL 2

2008-03-27, 15:33:26 / Kategori: Allmänt
Efter So you think you can dance igår bytte jag kanal till SVT1. En kanal som jag tittar på ca 3-5 ggr om året. Men nu ville jag så hemskt gärna utsätta mig för div skräckscener i den nya dokuserien Barnmorskorna.
Alltså... Nää, jag finner inga ord direkt. Trodde kanske att jag skulle bli botad från min förlossningsfobi. Att jag hade blivit såpass vuxen nu att tanken på att föda barn kändes som ett "måste" som en kvinna gärna vill gå igenom.

Nä hahaha, fy faan säger jag bara!! Det kommer inte komma några barn ur min kropp den vägen, no way! Ni får säga vad ni vill gott folk, att jag är feg, att jag är löjlig. Men det kommer alltid rinna av mig som vatten på en oljad gås.

Och den pappan som glatt stack ner mellan benen på sin sambo, för att kika lite när huvudet på bebisen tittade fram under en värk. Hallå?! Hade Jocke ställt sig 3 dm från mitt skrev när jag låg med benen i vädret och en unge halvvägs ute så hade jag gett honom en riktigt fet spark i nyllet. Dessutom hade jag krävt att han skulle utvisas från förlossningssalen, kanske även från sjukhuset.

image33

ella
BLOGG: http://ellisgirl.blogg.se 2008-03-27 / 19:56:59

hihi=)ja inte skulle jag gilla att min kille skulle stå å glo den dagen om d nu händer i framtiden=)ha en bra kväll=)

Cas
BLOGG: http://micaas.blogg.se 2008-03-27 / 20:06:38

Oooh så härligt det lät! Ha en underbar resa :)

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-03-28 / 10:17:31

Trevligt med nytt besök till bloggen:) Får man välja kejsarsnitt? har alltid tänkt de gör det bara då det inte kommer naturliga vägen..?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: