SKA DET VA´ SÅ HÄR? SKA DET DET??

2008-03-24, 21:17:00 / Kategori: Allmänt
Måndag from hell.

image20



Så här såg det ut efter en stund...
image21


image22


Till råga på allt, så har tvättmaskinen gått sönder. Började morra suspekt när jag körde första maskinen, men jag slog dövörat till. Maskin nummer 2 däremot blev inte så lyckad. Centrifugeringen har kollapsat, så nu står dummaskinen där, full med tvätt och lite vatten. Luckan bara vägrar att öppna sig, eftersom det fortfarande står vatten i maskinen. Och vattnet åker ju ingenstans eftersom centrifugeringen är paj.
Och utanför står jag, förtvivlad och maktlös. Mina stackars kläder... Vill inte alls att de ska ligga där hela natten. Minst. Måste ringa servicesnubbarna imorgon och meddela att det är ett nödfall. Uäh, kläderna kommer mögla, och sen kommer hela min familj att lukta gammal uteliggare...

image23


Ännu ett bevis på att måndagar suger!
Förbannad vare den som uppfann måndagen.














» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: