BARN TILL SALU

2008-05-01, 10:51:44 / Kategori: Allmänt
Liten hetsig 5-åring säljes till högstbjudande. Humöret skiftar, men oftast i ganska bra balans. Hur kul som helst när den andan faller på, men kan även uppfattas som enerverande och påfrestande i vissa lägen.  Kan cykla och är rumsren.
Säljes med div tillbehör så som kläder, skor, håraccessoarer mm.

Omedelbar levererans. Hemleverans går att ordna!

Hälsningar
Nervsvaga mamman...


image76

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se 2008-05-02 / 17:53:05

Hehe, har du fått nåt svar på din annons ännu? Syftar förstås på barnet till salu.. :P Jag gör faktiskt ingenting här i Istanbul, varken pluggar eller jobbar, vilket blir ganska tråkigt i längden. Tyvärr är det jättesvårt att få jobb här som utlänning, det är inget företag som är piggt på att skaffa ett arbetstillstånd till en utlänning eftersom det är en ganska lång och svår process pga det finns så mycket arbetslöshet här.. :S Som tur är går min kille inte i skola mer än 3 dagar per vecka, så jag behöver inte vara ensam så mycket! Till hösten har jag dock tänkt plugga lite turkiska här, även om jag kan språket rätt så bra. Men det skadar ju inte att förbättra grammatiken lite, dessutom så vill jag ha något att göra och lära känna lite nya människor. Har en del vänner och bekanta här, men de flesta är Ahmets släktingar och vänner, så det skulle vara kul med lite "egna" vänner också! :) Innan dess ska jag dock jobba lite, så jag har råd att plugga (vilket också är ganska dyrt)! :) I sommar så kommer jag inte att vara i Turkiet utan jag kommer att jobba på Mumindalen i Finland! Passar perfekt eftersom Ahmet också kommer att stanna i Istanbul och göra sin praktik på ett företag här, så passar jag på och njuter av en finsk sommar tillsammans med familjen. :) De föregående somrarna har jag jobbat i Alanya som reseledare, så det ska bli kul att göra något annat! Man vet aldrig, kanske det blir en tripp till Göteborg också, en av mina bästa vänner bor faktiskt i Trollhättan! ;) Ha en bra helg!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: