GUTEN MORGEN

2008-05-12, 09:53:01 / Kategori: Allmänt
Sol idag också, fast här blåser det rejält idag. Hade det inte gjort det, så hade vi haft ännu en högsommardag.

Idag fick jag sovmorgon. Tindra gick upp helt ensam vid halv 8, och jag hörde hur hon satte på TV:n och barnprogrammen. Sen sprang hon snabbt till mitt sovrum och stängde dörren så att jag inte skulle vakna av ljudet. Hur gulligt är inte det då??
Först kl 9 kom hon och väckte mig och pussade mig på näsan. Gud, vilken morgon! Man kan inte bli väckt på ett bättre sätt!

Idag ska jag iväg och handla grejer till balkongen. Nya balkonglådor, blommor och div plantor. Det ska bli så finfint på balkongen nu när vi har fixat golvet. Vill ha en sån där supermysig balkong som alla typ vill sova på när de kommer hit.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: