HUJEDAMEJ...

2008-05-26, 21:41:45 / Kategori: Allmänt
Hur ska det gå imorgon undrar jag... Var på step ikväll, och det känns i benen kan jag meddela. Var för jävla roligt att träna step igen, men herregud så jobbigt! Svettades som 10 pizzabagare. När passet var slut var jag helt slut i benen också. Det känns ungefär som om någon har suttit och gnagt på mina vadmuskler i ett halvår. Eller som om jag blivit bortrövad av aliens, och i sitt moderskepp har de opererat in stenhårda stora bollar i mina vader.
Men det blir mer step så fort chans ges. Nästa vecka kanske jag är människa igen :)

Tindrisen har varit hos frisören idag. Nästan 15 modiga centimetrar föll till golvet, så nu har hon page igen. Hon är så fin!



Imorgon ska jag sätta mig under saxen. Blir inga drastiska förändringar denna gången, eftersom jag bestämt mig för att låta det växa ut igen. Vill ha långt hår så jag kan sätta upp det i en bitchig tofs. Skulle gärna ha långt hår till semestern, men det ser nog mörkt ut. Bara två månader kvar, så mycket hinner det inte växa på den tiden va?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: