IMORGON KÖR JAG IGEN SÅ DET RYKER

2008-05-12, 23:12:55 / Kategori: Allmänt
Eftersom Tindras pappa ikväll har hasplat ur sig en utmaning (som jag under tillfällig sinnesförvirring antog) så måste jag genast sätta igång med hårdträning. Och då menar jag hårdträning!
Göteborgsvarvet 2009... Ehmmm... Å andra sidan så klargjordes inte på vilket sätt man skulle ta sig runt. Man får väl gå då antar jag? Eller, det kanske man inte hinner. De kanske stänger etapperna innan man når fram. Snullet.

Närå, det är ändå dags att sätta igång på allvar nu. Visst, har loosat 5 kg, men det är ju många kvar som ska väck. Och det helst innan Side-resan. Vägrar att se ut som en uppblåst badleksak i år.
Så imorgon är det inplanerat följande träning:
- Powerwalk upp till elljusspåren
- Löprunda i korta spåret
- Powerwalk i långa spåret
- Lite långsammare promenad hem

Med Hammerfall på högsta volym i mp3spelaren, så funkar allt!

sabina
BLOGG: http://sabinabergstedt.blogg.se/ 2008-05-13 / 10:36:48

på lindex hittar man den =)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: