MIFFOBLOGG

2008-05-28, 08:17:04 / Kategori: Allmänt
Som ni ser så har min blogg blivit helt miffo. Hela menyn har liksom försvunnit spårlöst, dvs alla gamla inlägg, länkar mm. Vad är det här för skit?! Har mailat om hjälp nu, får se hur lång tid det tar.

För övrigt kan jag informera om att jag har en helt galen träningsvärk nu. På mig blir det alltid värst andra dagen, vilket är idag. Kom knappt upp ur sängen, och när jag sedan satte ner benen på golvet fick jag nästan krypa fram. Eftersom man sover lite ihopkurad så hade mina muskler dragit ihop sig, så vadmusklerna var lite för korta. Tog en kvart innan jag fick strechat ut dem. Herregud... Har även ont i armar/axlar /bröst efter armhävningar, och i magmusklerna efter situps. Så hela kroppen fick sig en rejäl genomkörare i måndags.
Men som jag har sagt tidigare - nu har man fått lite cred för att man har tränat. Träningsvärk är ju som ett litet diplom! Idag ska jag ta en lite lugnare promenad nu på morgonen. Behöver mjuka upp musklerna lite försiktigt.

Och här ser det ut som vi får ännu en sommardag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: